Update!

Inte konstigt att jag knappt får några kommentarer här länge, folk har säket glömt av att min blogg existerar så sällan som jag skriver här nu för tiden, hihi. Allt bra med er annars? För mig går det bra, har varit på dom här mötena nu i 2 veckor så nu slipper jag det. Men dom sista dagarna praktiserade vi hos föreningen Assista som jag ska haka på för att hjälpa mig själv att vara aktiv, göra småjobb och hitta praktikplatser för att göra mitt CV glad. Har redan hittat en praktikplats tack vare dom och två på egen hand, I´m on my way!

Ett av dom provade jag på igår, Johan syster jobbar i Nolhaga parken med alla djuren så jag var därnere och hjälpte henne igår och kollade hur allt funkar, hoppas hon kan fixa in mig under en vecka =)

Helgen annars har varit skön, gänget var här igårkväll samlade för första gången på evigheter, vi kollade på melodi och SATC. Och idag denna soliga söndag har min kära pappa och hans fru varit uppe på besök och fikat hos oss. Jag har känt mig hyperstressad idag av många anledningar, så jag försökte sova en stund men det gick sådär, kan inte koncentrera mig på att vila ens. Johan är hemma och hämtar lite grejer som b.la sin dator, tavlor och lite annat! Senare blir det att göra pannkakor och ha det gott innan han ska jobba natt.

Lite ändringar i hemmet:

Gardinerna är nya, bordet, prydnad och växter i fönstrena och dom två små tavlorna samt lytkorna på väggen bredvid Mj-tavlan!

Fick mammas tvbänk och tv:n är Johans! Så inte så jättestor skillnad från innan.

Tog med mig mammas 180 säng samt garderob som hör till, Hon har ändå ingen
användning av en sån stor säng, blev lite mysigare möblering!

Johans tavlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0