10 Maj 2010

Hej bloggläsare!

Hur har ni haft det det senaste? Jag har haft det prima ballerina, träffat kompisar, druckit, haft en jobbig bakfylla och ätit massa god mat. Men det är väl så livet ska se ut ibland?

Idag har jag en del att göra, jag ska till banken och Af för att skriva ut lite saker som soc måste ha för att jag ska få mina sabblans pengar och sen direkt efter det ska jag åka till veterinären med Chucky i Vårgårda, har äntligen fått tag i dom och fått en bokad tid åt lillen, försöker nu bara få tag i mamma och säga det eftersom hon ska vara chaufför.

Annars är hela min vecka uppbokad, ska kanske på begravning i Göteborg imorgon, på onsdag ska jag faktiskt på intervju på ett ställe där jag alltid har velat jobba och på kvällen kanske man drar till invigningen av Onsdagsklubben och sen på torsdag ska jag vara värdinna för ett Ljusparty jag ska hålla här hemma :)

Nu måste jag fortsätta terrorisera mammas söndriga mobil som dör och sen ska jag hoppa in i duschen.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: nattha

det var 9 juni onsdagsklubben började!:( puss

2010-05-10 @ 20:41:31
Postat av: Sarah

okej :(

2010-05-10 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0