15 Maj 2010

Tja!

Sovit gott? Det kan man säga att jag har, blev inte läggdags förräns tre inatt men vi hade så himla mysigt så vi ville inte riktigt lägga oss. Igår gjorde jag några ärenden på stan, gick till chefen och Af b.la sen blev det en stund uppe hos Sarah och sedan en promenix hem då hjärtat kom hem från jobbet och en stund efter det kom hans syster och hämtade upp oss. Väl hemma hos henne gosade vi med hennes kaninungar som väger typ 20 gram och är lika små som ägg, jag skojar inte! Sen blev det grillat framför Talang, därefter körde dom hem oss och då var vi inte sugna på att sätta oss inne så vi satte oss på baksidan av huset med grannens bord och stolar, tog en grogg, tände ljus och hade musik på, asmysigt! Vi bjöd dit Anders och Jonna som stannade lite mer än en timma och vi satt bara och tjötade om allt möjligt :)

Det var min fredag.

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Kikar in och önskar dig en sista bra dag på denna veckan =)



Kram♥

2010-05-16 @ 11:24:07
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0