16 Maj 2010 - Nervös, trött, utmattad, gosig.

Hej bloggen!

Hur har ni haft det? Jag har haft en väldigt seg helg, nog den segaste på ett bra tag. Har verkligen gjort nada och varit heldeppad av olika anledningar men idag rann vattnet över kanten och just nu är jag utmattad, skittrött, hungrig och nervös inför imorgon då jag börjar jobba på Gina, *piiirrr*.

Älskling tvingade i mig i ett varmt skumbad och då passade jag på att sätta på ansiktmask. Han ställde även in stereon i badrummet så jag fick avkopplande musik medans han stack och lämna tillbaka våra filmer vi hyrde igår. Nu sitter jag här med badrock och vi håller på och gör mackor med varm oboy, sen är det raka vägen i sängs.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist med tråkiga helger. :S

2010-05-17 @ 21:13:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0