2 Maj 2010

Jag glömde att Chucky fyllde 10 månader igår! Grattis min lilla plutt ♥

Allt bra? Jag har precis ätit frukost, diskat och tagit en cigg tillsammans med en kopp varm oboy i det härliga vädret. Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning, Johan jobbar till tre och då ska jag vara klar för då ska vi mot Göteborg och äta middag hemma hos pappa och hans fru.

Jag har lite smått panik alltså, Johan fyller 21 imorgon och jag har inte köpt någon present än. Det är ju det jag vill ge honom tillsammans med frukost på sängen imorgonbitti, buhu. Jag får försöka lösa det på bästa sätt för jag hatar att vara sen med presenter. Eller så köper man 200 rosor och strör bladen över hela sängen? Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0