20 Maj 2010.

Klockan är 10.40 och det är skönt att inte behöva stressa. Jag gick upp ungefär en timma innan klockan ringde för att gå ut med vovven och det var rätt skönt, så jag kunde äta frukost och lite annat i lugn och ro. Nu har jag gjort min lunchlåda och ska strax göra mig iordning för jobbet. Jobbar 12-18 idag och efter det om det är fint väder ska jag och Johan åka ut med bilen och bara softa.

Igår gick jag på världens meningslösa möte på Af, det roliga var att det inte handlade om det som jag gick dit för så kändes bara onödigt men efteråt mötte jag upp Johan och Frida på stan och det blev lite shopping på jobbet. Fick hem ett par jeansshorts, en bikini, 2 linnen, en långarmad tunn tröja, ett halsband med ett smycke av en uggla som man öppnar som blir en klocka. Supernöjd! Efter det stack Johan till jobbet och vi tjejer tog en fika på Espresso House. senare på kvällen kom Alex förbi och höll mig och Chucky sällskap ute i solen.

Dags att göra sig iordning, ha en fin dag!


Jag hoppades verkligen på Allison som vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0