23 Maj 2010!

Hej bloggläsarna mina!

Hur har eran vecka och helg varit? Min har varit bra, känns ovant att jobba så mycket så man är ju som en vandrande zombie när man kommer hem, tur att man då har en man i hemmet som är svinbra på att laga mat och ta hand om en riktigt ordentligt, hihi, (:! Jag jobbade även igår (lördag) vilket jag inte skulle ha gjort egentligen men dom bytte ut onsdagen för mig.

I fredags bjöd vi hem Jocke och Emma för att se på Talang delfinalen. Vi blev sura för våran vinnare vann inte, Reggie Simon Trollkarlen fick ingen chans med våra 8 röster tyvärr, men han kommer bli stor ändå. Efter det drog vi hem till Jonna och Anders, tog en öl på deras veranda och bara hade det gott och jag fick mig en massa skratt!
Natten till igår så sov jag asdåligt, somnade vid två och sen vaknade jag vid fem av världens jävla mensvärk och det har jag inte ens haft på ett år, lägligt nu liksom. Inte nog med det så vaknade jag innan klockan ringde och då vaknade jag upp av att jag letade efter dom sista plaggen jag skulle larma och galga, haha! *Arbetsskada, hej*

Menmen, igår var det ett helvete att jobba, var så trött och seg men jag överlevde dagen och då mötte jag upp Johan, Anders och Jonna och vi gick ner till torget och tog en glass i solen. Sen var det bara hem, hoppa in i duschen för att sen åka till Johans kusiner i Göteborg där det blev god mat på deras fina rikemans-veranda och sen tillbaka hem för att byta om och cykla upp till Nathalie där det dracks vin, sjung Lips och dansade.

Det var min helg det, jag har precis varit och handlat massa mat och annat mumsmums så nu ska jag börja laga maten till mig och hjärtat. Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0