29 Maj 2010 - Date!

Hej alla glada!

Hur mår ni? Jag mår skitbra faktiskt, kanske berod på shoppingen jag och Johan gjorde idag men det bästa är nog våran date ikväll, Johan har en massa hemlisar förberett och kvällen ser ut såhär:

Göra mig iordning och ta på mig mina fina nya kläder samt nya skorna.
Jocke kommer över och hänger med oss till Åkanten för ett glas
Kl halv nio är det dags för bio - Sex And Thje City 2!

Sen har jag fakstikst ingen aning om vad som ska hända, allt är i Johans händer men jag tror han har fixat en perfekt kväll. Idag fick jag köpt:


Denna skjortan 199kr och dessa cykelbyxorna/tightsen som går till knäna med spets nertill 59 kr
och 20% rabatt på det.

Fake-converse för endast 200kr på Scorette

Hittade ett par Michael Jackson strumpor på scorette för 50kr, visserligen i stlr 40-44
men vafan, jag var ju tvungen!

Hittade denna lovely ring på Lindex, 59kr.

Förra veckan när jag var ledig från jobbet så shoppade jag lite också inför sommaren och Italien
och då blev det detta:


Dessa ljusa jeansshorts från Gina, 199kr.


Världens sötaste linne med gullig rosett därbak från Gina 199kr.

Bikini med nitar från Gina, 79kr/del

En tunn långarmad tröja, har en likadan i svart men denna färgen var för fin.

Supersnyggt halsband med en uggla-klocka, 199kr på Gina.

Sedan har jag helt glömt av att jag beställde hem en klänning och en bikini från h&m.

Assnygg bikini, tur att den hann komma innan Juli.


Nu skäms jag nästan för hur mkt jag har shoppat på kort tid^^
Nu ska jag hoppa in i duschen och ha en fantastisk kväll! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Yllan

Hej gullet! Hoppas kvällen var till belåtenhet men det tvivlar jag inte alls på, var säkert hur mys-pys som helst :-) Antar att vi får läsa mer om daten snarast. Hur många bikinis har du nu? Har sett ca 10 här på bloggen (smärre överdrift) och så måste du ha haft sedan tidigare år eller? Puss på dig

2010-05-30 @ 08:29:19
Postat av: Sarah

10? haha nä jag köpte två förra året och två nu i år, bara för att mina boobs har växt lite detta året förstår du^^ hihi. ja allt om dejten m.m. kommer inom kort! Puss snuttan!<3

2010-05-30 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0