3 Maj är en stor dag här hemma

...för idag fyller nämligen Johan 21 år, stor pojke nu :) Har inte hunnit köpa present på hela veckan men idag på självaste dagen så har jag cyklat runt och hittat en massa nödvändigt och roligt som nu ligger inslaget på sängen och födelsedagsbarnet sitter i soffan och väntar på att få öppna.

Men imorse började jag redan med firandet, jag gick upp tidigare och gjorde frukost som jag sedan ställde utanför huset där fastighetsskötarn ställt bord och stolar och det var härligt väder och så fort jag var klar så väckte jag honom med en puss och höll för ögonen på honom och ledde honom ut. Han blev väldigt smickrad och tyckte att dagen började himlans bra.




Lillen har blivit jätteförkyld, bara snorar, nyser och har svårt att andas.

Min första fågelskit, typiskt.

Efter en runda på stan efter presenter så blev jag väldigt nöjd med mina köp,
hoppas bara födelsedagsbarnet blir nöjd men jag tror inte annat, hihi.


Nu ska jag låta honom öppna, ha det fint i det soliga vädret!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0