4 Maj 2010

Hej bloggen!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Johan fick ju frukost ute i det fina vädret och även fina presenter av mig som jag kan visa sen i bildform. På kvällen åkte vi till Johans föräldrar och åt lite god mat ute på verandan och därefter lite efterrätt samt presentöppning. Även jag fick en liten present av Johans tvillingsyster Charlotta, när vi var på ljuspartyt för några veckor sen så blev jag förtjust i en ljushållare som var en myra, Charlotta beställde två men jag visste inte att den ena var till mig så jag blev lite förvirrad när vi öppnade paketet med allt vi beställt då jag trodde att vi hade fått fel ;-) Men tack!

Väl hemma satte vi oss i soffan framför Walk The Line och myste.

På ljuspartyt beställde vi detta fat som vi pyntade med fina ljus och plastblad.

Johan fick denna fina växten i present av sina föräldrar. äntligen lite grönt i fönstren!

Vi gick runt och spånade på ideér och satte lite plastblad i denna, nu när våren kommer :)

Jag flyttade mina små ljus från bordet till hyllan över tvn.

Så fint med lite växter och blommor i fönstrena, har varit lite dåligt med det.

Köpte även dessa söta stövlarna på ljuspartyt

Här är myran vi fick av Charlotta :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag såg att du kommenterat Kenzas inlägg om hennes vita spetsklänning:

http://kenzas.se/2010/02/25/den-perfekta-spetsklanningen/



Nu säljer jag en likadan spetsklänning, helt ny med tags kvar. Nu har du chansen att äga denna fantastiska klänning.



För att komma till klänningen:

http://www.tradera.com/Spetsklanning-fran-asos-John-Zack-Helt-ny-student-vit--auktion_301742_112220779

2010-05-04 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0