6 Maj 2010

God eftermiddag!

Hur mår ni alla? Jag känner mig piggare idag då det är fint väder plus att vi fick oväntat besök av söta Nathalie här förut så vi satte oss ute och rökte och snacka skit. Nu sitter jag här och uppdaterar mina bildalbum på Facebook. Jag ska snart ta kort på presenterna Johan fick av mig men har ingen ork till det just nu, men jag kan berätta en rolig sak. Den duktiga trollkarlen som var med i Talang samtidigt som vi var där har blivit vän med mig på Facebook, både jag och Johan är buddies med honom nu, höhö. Han är en otroligt skön människa, han lurade mig hela tiden och jag fattar inte att jag gick på det varje gång, haha. Nä men himla skön och begåvad kille alltså, take a look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0