Begravning och shopping - Vilken kombination

Igår var det ju begravning för mammas gamla vän sedan 15 år tillbaka. Hon har varit sjuk i 18 år och mamma har hjälpt henne alla dessa år och jag har varit där och lekt med hennes fyra barn och deras hund, nu är vi alla stora och Magdalena kan äntligen vila i frid. Begravningen var sorgsen men väldigt vacker, den inleddes med låten Imagine med John Lennon, det innebar att vi alla behövde papper för oj vad jag grät! Efteråt mådde man väl inte så bra men det var skönt att säga adjö och när jag och mamma fick gå fram till kistan sa vi: Sov så gott Magdalena..


Efteråt åkte vi till Allum för jag behövde äta och samtidigt spana vi i affärer och det slutade med att mamma ville köpa lite kläder till mig trots att jag sa nej. Det blev denna supersnygga jackan i kamoflagegrön och två body i vit och mörkblå från Gina tricot, samt den fina klänningen som är Michael Jackson inspirerad med smyckena på axlarna och dom coola brillorna i härlig rosa.




När jag kom hem drog vi ner till Savannen där Alex spelade fotboll, men hans stukning
sabbade allt så han fick hoppa av.


På kvällen gjorde vi tacos och myste framför tvn innan det var sängdags.

Nu ska jag poppa popcorn och titta på Anna Ankas Assistent tills Johan kommer
hem från jobbet. puss!


Kommentarer
Postat av: julia

Tiigneeliing ... !

Söt blogg ♥

Kika gärna in te mej !

Hoppas du får en trevlig kväll // Julia

2010-05-12 @ 22:14:53
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0