Första dagen på Gina Tricot!

Tjohoo alla där hemma!

Dagen har varit så bra så, att gå upp klockan åtta var väl en annan femma men har jag väl ställt mig på fötterna så är jag igång! Plus att älsklingen masserade och killade mig i en hel timma i sängen igår tills jag stensomnade. Klockan tio befann jag mig på jobbet, mötte min chef och vi gick igenom lite saker som jag ska kunna i framtiden. Sen helt plötsligt fick vi en stor leverans så det blev för mig att stå i lagret och ta upp kläder, sortera storlekar och slänga i vagnar så kollegorna kunde köra ut dom i butiken, sista timmen fick jag larma en massa kläder och äntligen få stå i butiken där det är ljust och rörelse.

Efteråt kände jag en enorm lättad och stolthet över mig själv, jag fick stark beröm för min insats och hon tror att jag kommer bli enormt duktig när jag kan allt i framtiden. När jag kom hem hade Johan åkt till jobbet men lämnat efter sig sin kända Thai-kycklingsoppa som han hade lagat till mig innan han åkte och lämnade den här söta lappen.




Nu är Johan påväg hem och även hans föräldrar kommer förbi med Johans bil, hörs sen då jag ska skriva ett inlägg om ett ämne som jag älskar att diskutera och som en av mina favoritbloggerskor skrev om idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-18 @ 09:34:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Yllan

Gulligt och så men när kommer kvällens inlägg?



Nu när du fångat mig som trogen anhängare av din livsblogg får du se till att uppdatera, sidådär 2 ggr om dagen så ska jag bli nöjd :-)



Puss

2010-05-18 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0