Gina-tjej!

Jag är så otroligt glad så jag kan inte starta detta inlägget normalt. Jag var på intervju idag som jag har skrivit innan och vart det var är nämligen på Gina Tricot här i stan fast för en praktikplats nu i början som sen kan leda till arbete och gissa vad? Jag fick platsen :D Är så otroligt glad att jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen!

Intervjun höll på i ca 20 minuter och när vi började runda av så ville hon att jag skulle börja på måndag. Hon berättade även att sen första gången hon träffade mig vilket var för typ 1-2 månader sen så har hon velat ha mig där. Dagen då jag kom för att visa mitt intresse blev hon ledsen för samma dag hade hon redan fixat en praktikant men hon skulle inte stanna så länge så hon ringde genast mig. Det roliga är att när hon sa att jag skulle börja så frågade jag om dom andra hon skulle intervjua och då sa hon att hon inte har intervjuat dom än och tänker ringa och säga nej, jag var en Gina-tjej. Hon ville gå på sin magkänsla och hon hade pratat med sina kollegor om mig och sagt att jag är så energisk, glad och trevlig och det känns skitbra om jag får skryta som en galning nu, haha!


This is how happy I am!

Så nu har jag fått schemat för nästa vecka och jag ska verkligen försöka visa vad jag går för så att dom kommer vilja anställa mig för där har jag velat jobba sen dom öppnade Gina i stan. Så direkt efter intervjun gick jag till Af för att berätta att jag kommer praktisera i 3 månader eller mer och självklart var det så komplicerat med Ugan och praktik men jag skiter i dom, det här vill jag göra! Sen när jag kom in från ovädret har jag fixat med posten, räkningar och andra papper, diskat, dammsugit, dammat, tvättat ur kattens låda, skurat kylskåpet och gjort det fint. Har en massa energi så jag passade på, nu har jag ätit och tagit min andra cigg idag (Jag och Johan håller på att sluta röka) och det går riktigt bra faktiskt, imorgon blir det 2 cigg och i övermorgon 1 sen är det över.

Nu ska jag slagga i soffan en stund, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0