I´ve Got You Under My Skin

Ännu en solig dag och jag ska jobba, men idag är det en bättre känsla i hela kroppen för idag är det fredag och det ska bli så skönt med lite ledighet och särskilt när man har helgen planerad med massa roliga saker. Min chef ringde förut och fråga om jag kunde börja halv ett istället för tolv och sluta halv sju istället för sex och det var väl inga problem så jag kan göra mig iordning i lugn och ro här hemma.

Ikväll blir det kalas för Johans mamma så direkt efter jobbet blir det att åka en sväng till Vårgårda, men innan jag lämnar jobbet ska jag prova världens sötaste lilla linne likt en bakelse! Hade velat haft alla färgerna men det får inte hända min stackars plånbok, haha. Min skinnjacka har en söm som har gått upp så jag får 100kr tillbaka på den och för det kan jag köpa linnet och lägga till endast 59kr då jag har lite rabatt på jobbet, hihi. Får se om jag använder det ikväll eller imorgon på våran lilla dejt, eller kanske både och som Johan sa (:

Nu ska jag göra lite ärenden på nätet innan jag gör mig iordning för jobbet, ha en riktigt fin dag!
Pösspåer.


Chucky hemma hos sin Dalmatinervän Matilda^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0