Ont i kistan

Ajajaj, jag måste göra någonting åt min mage, jag har både magkatarr och dyspepsi men det måste finnas något mer jag kan göra än att försöka äta rätt och stressa mindre? Någon medicin eller någon hemmakur.

Hur har eran dag varit? Min har varit rätt hektisk och jag har fått tagit in en massa information från lite här och var. sen att en liten undersökning på Chucky som tog 5-6 minuter skulle kosta 570 kronor gjorde ju imte dagen bättre, men den smällen var jag beredd på. Vad jag inte var beredd på var att han har fel på sina tänder tack vare överbettet så jag ska se om det inte täcker min dolda försäkring via uppfödaren, om det skulle utföras så skulle det kosta över 2000 kr. Sen passade jag på att fråga om kastrering och den skulle kosta...beredda...? 3000 kr!


Orka snacka pengar, vi har det bra här hemma iaf. Vi har så vi klarar oss och det är det viktigaste :) Fick veta att Onsdagsklubben inte öppnar förräns i Juni och då är jag i Italien, högsäsong så jag ska inte hänga läpp för mycket. Nu ska jag faktiskt få massage här så dags att förberedda sig, hörs sen kanske!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, ska du till Italien:) med Johan?

2010-05-10 @ 22:46:40
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Japp det ska jag :)

2010-05-11 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0