Partylight!

Godkväll!

För en stund sedan tog ljuspartyt slut, det var verkligen jättetrevligt! Även om jag redan har varit på exakt samma party för några veckor sen så var det roligt, kanske för att det var hos mig och för att jag var värdinna. Vi var sammanlagt nio stycken och nästan alla köpte något från katalogerna och jag som värdinna fick en viss rabatt beroende på hur mycket som såldes under kvällen och det blev tillräckligt för att jag skulle kunna köpa det jag och Johan vill ha för halva priset, är superglad! Och så fick jag även ett paket med doftljus av Johans kära mamma som höll i allt, tack!


Här har vi en del av sortimentet, dom som är mina är stövlarna, myran
och fatet med de röda ljusen på, Charlotta hade buren och den vita statyn med
änglarna som sitter ihop.

Denna tyckte jag var otroligt mysig, man kan lägga precis vad man vill i (vi valde godis^^)

Hon placerade även en del av sina grejer här och som pricken över i:t
så satte Johan på dvd-brasan, vi hade även lugnande musik i bakgrunden.


Och detta fick jag stå för som värdinna!

Nu ska vi nog gå och lägga oss framför några avsnitt av Vänner och mysa, sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul och hitta personer som tycker om och uppskattar PartyLites ljus och ljushållare. :) Jag är själv konsult för partylite och tycker att det är riktigt kul. Dessutom älskar jag deras produkter. :)

2010-05-17 @ 09:32:56
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0