Skönt trött!

Det är verkligen skillnad på att vara trött och trött, just nu är jag skönt trött då man bara är nöjd med dagen och sig själv och är mer avslappnad än slö. Härlig känsla det där, arbetsdagen gick jättebra, jobbade på som en galning och stod mest i kassan idag men larmade även en del och hängde ut nyheter. Så himla roligt ställe och jättefina tjejer som man jobbar med, då blir dagen ännu bättre!


Jag innan jobbet. håret ser ut som ett fågelbo men in reality är det vågigt
och fint efter flätorna inatt :)

för ett tagsen såg jag att Kenza hade fått en världens finaste vita spetsklänning
och för några veckor sen såg jag den på Tradera men orkade inte bli medlem
men mitt hjärta till pojkvän la bud i smyg och han vann den så den kom hem idag
och den passade perfekt trots att jag var osäker på den lilla storleken men den
har riktigt bra stretch så den passar både nu och i sommar då jag alltid går ner lite.


Tjejen med klänningen på är Kenza, min hänger så fint på dörren. Tack älskling! ♥

Jag shoppade även igår på Gina då jag inte jobbade och fick min härliga rabatt också.
Jag ska lägga upp lite bilder sen men det blev iaf ett par ljusa jeansshorts, en bikini, 2 helt olika linnen, ett halsband med ett smycke av en uggla som man öppnar upp som blir en klocka och en långarmad tunn tröja som jag redan har i svart men denna är rosa/aprikosfärgad, jättefint!

Nu ska jag se hur det går för min man i köket som lagar god mat, ska bli spännande!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0