Valborg

Godmorgon. Hur var eran Valborg? Min var bra, på dagen så kom min mamma förbi och hjälpte mig att stortstäda hela lägenheten, från grund och botten. Damma, dammsög och skurade golv. Fast när man ber min mamma hjälpa till att städa lite så städar hon mer än vad som behövs. När hon dammade så dammade hon lister, ovanför fönster , speglar, fönster ah you name it! Sen när jag startade med dammsugningen så går jag in i badrummet och ser att det är vatten över hela golvet och hon står och skurar badkaret och handfatet, rensar avloppet och skurar toaletten, haha. Jag måste säga att det är bra att ha henne för sånt men får man henne att börja så är det ingen idé att försöka få henne att sluta. Efter det skurade jag alla golven 2-3 gånger tror jag, det blev även att jag skakade alla filtar och djurens plädar, borstade katten som gav efter sig den största hårbollen jag sett under hennes 9 år.

Väl färdig med detta så hoppade jag in i duschen för att göra mig iordning för kvällen. Vid sju kom Jocke, sen droppa Alex in och slutligen Emma. Det blev en förfest framför lite Talang och sen musik och tjöt. Sen drog vi vidare till hotellet där det var drag, synd att man inte kände så många som man brukar. Strax efter tolv drog jag och Johan hemåt då han skulle jobba 6.45 men först blev det mat på grillen.

Min älskade väst från Gina.

Bacardi Razz med Sevenup.

The crazy gang.

I love you.

Byta skor var hon tvungen att göra ;-)

Viga tjejen.

Inte så vig tjej, spana in det böjda knät haha!

Mojjito

At the hotel (och man ser lika sliten ut varje gång)

Folk

Efteråt gick vi och åt, när maten var uppäten eldade vi upp all papper och
startade en egen brasa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0