1 månad kvar till julafton.

Klockan är 00.02 och det är prick en månad kvar till julafton, jag har aldrig riktigt sett fram emot julafton p.g.a några anledningar men detta är första gången på över 3 år som jag kommer fira jul själv, inte utan släkt såklart men som singel och bor ensam. Ska pynta min lägenhet precis som jag vill, har köpt nytt pynt till granen som ska bli väldigt intressant att se resultatet på och för en gångs skull ska vi åka bort på julafton och inte stanna hemma och somna efter maten, Kalle Anka och och julklappsöppningen. Vi ska hem till min bror och hans flickvän och senare på kvällen är vi bortbjudna till min kusin som bor en gata upp ifrån mig.

Idag har jag slappat, jobbade 16-19.15, stängde själv idag vilket var riktigt skönt faktiskt. Sen kom min man på besök (Smurf om ni undrar), det blir att hon som vanligt sover över och dessutom hade jag inte haft hjärta att låta henne cykla hem i detta oväder, brrr! Imorgon is the day, då ska jag, Sarah och Marika äntligen åka iväg och rida islandshästar hela dagen! VVi åker tidigt imorgonbitti, 7.45 för att vara exakt och det blir en långsam biltur på 2,5 timma till Svennljunga p.g.a vädret, så vi ville åka extra tidigt. Jag är så taggad och det är något jag verkligen behöver dessa tider, andas kall frisk luft, njuta av hästens rörelser och få lite sinnesro.

Nu ska vi lägga oss och kolla Vänner, jag ska upp tidigare än Smurf imorgon så ska låta henne sova kvar tills hon ska iväg på sitt. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0