2 November

Man känner verkligen i luften att det är November, det är lite annorlunda kyla när man andas. Åren innan har jag alltid blivit lite vinterdeppig men det har kanske beror på att jag nu har arbete, egen lägenhet, mysiga vänner och ja.. det är en annorlunda känsla i år även om det har varit det värsta året i mitt liv, men det ska ändras! (P.s mysiga vänner har jag alltid haft men ni fattar nog^^)

Har jobbat nonstop sen i ondags förra veckan och ska till jobbet om en timma, nu är det lov så vi har mycket att göra vill jag lova, men det är riktigt roligt! Igår fick jag städryck igen och städade hela jobbet. Chefen säger alltid: Jag tycker om när du får städryck Sarah! Haha. Igårkväll efter jobbet tog jag med mig två kladdkaksbitar från jobbet för vi har den godaste kladdkakan på jorden för Smurf skulle komma förbi med hyrfilm. Vi skulle hyra den nya Beck men den var uthyrd så det fick bli den nya Terror On Elm Street som jag inte hann se på bio, den var riktigt bra! Så ikväll har vi fan företräde på Beckfilmen, för som vi har väntat!

Ligger här i sängen med hunden i knät och katten bredvid, vill gärna inte störa dom genom att lyfta mitt arsle från sängen men det är tyvärr ett måste... Nu ska jag göra mig iordning, ha en bra tisdag allesammans!

Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Man får se till att fixa lite vintermys med vännerna :) glöggkväll med lite extra vodka i ;)

2010-11-04 @ 01:36:42
URL: http://patricia.nu
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-11-04 @ 10:18:52
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

tråkigt med november, tur att det snart är december (:

2010-11-04 @ 15:26:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0