22 November

Hej!

Hur mår ni? Det har varit en lång helg som jag faktiskt är glad att den är över, förutom fredagen. Den kunde jag gärna ha återupplevt för som jag skrattade och hade det bästa sällskapet i hela världen! Drack två flaskor vin med min vän Sarah och vi satt med tända ljus, musik och rökte och pratade tjejsnack. Senare kom Henric och han hade sånglektion med oss till fyra på morgonen då rösten inte längre fanns.

Har annars jobbat hela helgen, mycket kalas, ovanligt mycket veleri och sura ungar men vi har överlevt.
Just nu sitter jag med världens mjukaste och skönaste filt som jag fick av mamma idag, Chucky la beslag på den det första han gjorde men nu ligger vi båda och värmer oss i den framför top model och bortskämda ungar!
Inväntar en rolig vän som ska muntra upp mig, bara han blir klar på sitt möte någon gång^^

Längtar efter onsdag för då ska jag, Sarah och två till åka iväg på en heldag och rida Islandshästar, fatta vad jag har längtat! Har inte ridit på så många år och det är en av mina passioner! Ska bli såå mysigt.

Jag har inte ätit på hela dagen, jag, Chucky och Piper delade på några kalla ostekta köttbullar förut men mer än så har min mage inte fått idag.

Ha en mysig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0