29 November 2010

Godmorgon!

Har varit vaken sen strax efter åtta ungefär då Smurf skulle bege sig iväg till sin kurs. Hon mötte upp mig i stan igåreftermiddag och följde sedan med mig hem, då gick vi ner i källaren och hämtade allt mitt julpynt. Granen var prio 1 och det var ett helvete att fixa ljusnätet som man ska trä över granhelvetet men jag lyckades efter en del svordomar och slag med huvudet in i väggen ;) Nu är iaf alla jullampor, gran och små tomtar uppe! Har legat här i sängen och myst med frukost och Chucky under täcket. Vi ligger och tittar på filmen Chocolate med Johnny Depp *Dreglar*.

Idag ska jag till ett ställe som är värre än döden, nämligen Försäkringskassan. Sen ska jag hem och värma mig i mitt lilla hus och ikväll ska jag vara barnvakt nån timme eller två (: I lördags fyllde min Smurf 20 år och då vaknade hon upp hos mig efter en helmysig kväll bestående av en supergod middag som vi lagade och på morgonen överraskade jag henne med en exklusiv frukost på sängen :) på kvällen var vi ett gäng som samlades hemma hos Jennifer och förberedde tacos och annat mys medans Jennifer hämtade Smurf som fick ha på sig ögonbindel och inte hade någon aning om vart hon skulle ^^ Vi hade gjort en affisch på datorn där det står: 20 år firas med ett hopp och så var det två fallskärmshoppare på bild där vi hade satt hennes huvud på den ena kroppen, haha. Hon ska alltså nästa år få hoppa fallskärm och hon hoppade, skrek och skuttade av lycka i säkert en kvart.


Vin och middag på fredagkväll.

Frukosten



Nu ska jag se klart filmen (: puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0