En som aldrig ätit Thaimat?

Hej!

Hur har eran tisdag varit? Min har varit finfin. Sov till strax innan elva och var helt säker på att jag skulle jobba kvart i fem till stägning, men smsade chefen för att vara på den säkra sidan och får detta smset: Du jobbar 13-16 :D
Huh? Jag som hade tänkt gå till affären, handla frukost och lite annat för att fylla kylen och även städa hemmet, men fick stressa till affären, slänga i mig mat och sen gå till jobbet. Fick dessutom jobba över 45 minuter och sen drog jag hem och städade lägenheten innan jag drog till Thai för att möta upp Sve, hon ville bjuda mig på Thaimat så vi tog hem det och myste framför tvn :) Hon har ALDRIG ätit thaimat, ni hörde rätt! Hon hade dessutom köpt grillchips och lösgodis, det ni!

Nu sitter jag här själv efter en hel del skrattanfall som har lett till träningsvärk i magen, ska nog snart sätta in en Marabou-kaka i micron så den smälter sådär gott, aldrig provat? GÖR´T!

Imorgon börjar jag iaf kvart i fem så innan dess ska jag sova ut, mysa med vovven, kanske ta en promenad om det är fint väder och försöka träna lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0