En Stockholmsresa och massa jobb senare

Hej! Ursäkta för den långa bloggpausen men har varit mycket i vägen och orken har nog inte riktigt funnits där, men just nu efter en hel dags arbete så sitter jag i soffan i väntan på ett par vänner så tänkte berätta lite om den senaste tiden.

Resan till Stockholm med Nathalie blev riktigt lyckad, vi ville bara komma bort från verkligheten ett tag och bara ta dagen som den kommer, inga planer, inga måsten, ingen stress. Bara göra det vi känner för stunden och koppla av. På lördagen då vi hade fått sova och äta ordentligt så var vi redo för en heldags shopping och efter det blev det middag i Kungshallen, sen Pranormal Activity 2 på bio så jag fick skrämma upp mig själv lite och sen direkt till Kenzas nattklubb Lobby som vi var på både fre och lö. Utöver det har vi bara ätit gott, sovit i sjukt goa sängar och gått runt och pratat stockholmska...för Nathalies del, jag suger på det så jag snackade norrländska ;)














Nu kom tjejerna! Kommer fler bilder sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0