Inspiration -> Idé

Godkväll, godsenkväll skulle jag nog behöva säga!

Har haft den lugnaste arbetsdagen ever, första gästerna kom typ kl 14, 4 timmar efter öppning! Men det var både bra och dåligt för då fick vi mycket gjort. Leveransen kom så jag förberedde inför den, tog emot den och organiserade så allt hamna där det skulle. Sen kom chefen med bilen och kärran med två stora godishyllor. Vem behöver män till att bära när man har oss? Vi pyntade till det riktigt ordentligt med massa godis och även vår försäljning av strumpor, Spider-man väskor och leggings.



Fint värre!

Nä, jag ska faktiskt upp om 6 timmar, ska städjobba i Lerum kl sex imonbitti, men självklart gör jag det tillsammans med min Sve <3

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0