Nytt boende.

Hej bloggen!

Haft en riktigt slapp dag, kanske för slapp för jag blev tröttare och tröttare ju mer jag slappa. Gick upp vid tio, tog ut lillen, åt frukost och somnade om till typ ett, inte bra men vad ska man göra när det är svinkallt ute och man börjar jobba 16.45?

Nathalie fyller 21 idag så hon och Nani kom förbi för lite lek här hemma hos mig, hon ville även visa mig sin nya systemkamera :) sen på jobbet var det 1 kalas så timmarna gick rätt fort, sen dess har jag suttit här och gjort något jag inte trodde att jag skulle behöva så tidigt. Som vissa har sagt och påpekat så har jag tagit mitt förnuft till fånga och ska söka en annan Billigare lägenhet. Har satt upp mig på byte och har en väldigt intressant lägenhet som jag spanat in, hoppas det funkar!

Jag älskar min lägenhet över allt annat, har aldrig trivts så bra i ett hem förut och jag är nöjd med inredning och läge men hyran är alldeles för hög för lilla mig nu när jag bor ensam här. Sen kan det faktiskt vara både roligt och skönt att flytta och starta på ny kula och skaffa ett "eget" hem. Har redan delat denna lägenheten med 2 personer så den känns inte riktigt som min helt egna och ftersom jag ännu inte har ett deltidsjobb så skulle jag nog bli tvungen att leva på skorpor och vatten för att klara mig, det hade ju inte varit kul. Men jag hoppas att jag blir kvar här minst ett par månader till så jag hinner "Ta farväl" och njuta av min sista tid.

Vilka minnen det har skapats i denna lägenheten, alla fester, filmkvällar, tjejsnack, mys, skratt, tårar!

Mitt STORA vackra kök lär jag sakna av något med fina tapeter och färger på väggarna!

Mitt ljusa, STORA sovrum med lila väggar <3

My lovely vardagsrum där den största tiden har spenderats, mysigt värre!

Om ni vet någon som ska/vill flytta från sin tvåa och kan tänka sig ett byte, så hör av er!
Vill gärna ha en 2:a så centralt som möjligt (Inte Noltorp, Bolltorp, Citronen eller Mjörngatan)
Minst 50kvm, Maxhyra 3800 kr.

Lovade mig själv att försöka vara i säng tidigt, så ska äta lite choklad och gå ut med lillen en sista gång!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0