1 timma kan göra mer än vad du tror!

Godkväll!

Hemkommen för en timme sedan från träningen, undefär 1,5 timme innan träningen däckade jag i soffan sen hoppade jag upp stressad (Varför undrar ni då som vet att jag bor 200 meter ifrån Sportlife?) men jag skulle både hotta Smurf och ta på mig mina träningsskor så jag ville vara där någon minut innan passet började iaf. Vi körde Body Step idag, min typ av träning men det kan inte Smurf hålla med om, för hennes del iaf, haha! Hon anser att hon inte har taktkänslan eller att hon hinner snappa upp stegen eftersom det går rätt fort, jag ser det som så att det gäller att testa på och göra det bästa av situationen och bara köra på! Det är bara för en timma och den timman ska man ta vara på! Har jag fel? Så för att avsluta kvällen så sitter jag nyduschad framför tvn med Nutrilette, nypressat citronvatten, apelsinskivor och youghurt med musli, fast den gav jag upp rätt fort för jag hatar Musli!

Nu ni, nu har jag lyft mitt feta arsle och hämtat sladden mellan kameran och datorn så nu är bilderna från i fredags här!












Nu ska jag lägga mig, ligger efter i schemat som vanligt. Har smörjt in mina överarbetade fötter och ska nu värma dom i sängen framför vänner. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0