17 Oktober 2010

Detta var första dagen på evigheter som jag sov till tolv, halv ett! Gud vad skönt det var, ville inte gå upp överhuvudtaget men man måste ju göra något sin sista lediga dag och när det är så himla fint väder!

Gårdagen var verkligen jättemysig, tog tåget in till Göteborg och sen bussen upp till pappa och Anne-lie, det blev en gin&tonic när jag kom och sen jättegod mat bestående av kycklinggryta med bacon, ris och sallad. Sedan tittade vi på finalen av Dansfeber som jag inte ville missa, sen blev det att åka hemåt igen. Jag lovade er en outfit-bild och jag håller vad jag lovar...oftast ;)


Skjorta - Gina Tricot, Halsduk - Gina Tricot, Stövlar - Nilsson



Nu ska jag nog försöka ta tag i lite städning här hemma, behöver dammsugas och göras lite fint. Sedan blir det nog att ta en promenad med Chucky och sen storhandla. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Smurf.

Affären stavar nilson, inte nilsson ;) puss på dig!

2010-10-17 @ 17:30:49
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-17 @ 19:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0