Alingsås klär i höstväder!

Efter att ha legat i sängen hela dagen så var det dags att stiga upp, dammsuga lägenheten för att sedan ta på sig kläderna och ta en härlig höstpromenad med Chucky. Tog med mig kameran för att ta lite kort och det blev riktigt härliga bilder som fick mig att inse att jag inte behöver gå särskilt långt hemifrån för att uppskatta hösten och den fina naturen.






Sista stoppet under promenaden blev att jag och Chucky gick till jobbet för att hälsa på, snackade en stund med chefen min och i helgen ska jag vara boss på jobbet medans hon är i Berlin, ska bli riktigt roligt och intressant att se vad för boss-material jag är ;) Efter det tog jag en cykeltur till affären där jag stoppades av mysiga Halloween utsmyckningar, det blev att jag köpte två små söta pumpalyktor som nu står i hallen och lyser och även en asfräck diskborste och bara för att jag köpte den så skänkte jag samtidigt lite pengar till Rosa Bandet :) Dagens goda gärning!


När jag kom hem stod min kära lilla Smurf utanför och väntade på mig med sin dator.
Vi kollade på Mirrors 2 och lite av Sex and the city 2 innan hon drog hemåt, vi var faktiskt riktigt imponerade av oss själva som lyckades koppla in datorn till tvn, högtalarna till datorn från dvdn osv... här behövs inga tekniska killar inte! Vi myste med kladdkaka till :)



Klockan är egentligen mycket och jag är jättetrött men är samtidigt hungrig, så nu ska jag stoppa in en pizza i ugnen och sen lägga mig och titta på Sex and the city, mys! Imorgon har jag tvätttid klockan tolv och sen blir det andra ärenden, hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

riktigt fina bilder!

2010-11-02 @ 08:56:32
URL: http://sofieroxa.blogg.se/
Postat av: Sofie

riktigt fina bilder!

2010-11-02 @ 08:56:32
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0