An Old Dream .

Nu när jag är singel och inte är bunden till någon så går tankarna omkring i huvudet om vad jag borde göra i livet nu när jag är såpass ung. Vill ut och se världen, träffa nya människor, lära mig saker and have the time of my life!

Så när jag funderade häromdagen så dök en gammal dröm upp som jag och en vän hade i gymnasiet men som aldrig blev av. När vi var i Turkiet tillsammans så blev vi sjukt fästa vid personalen som arbetar som aktivitetsguider och deras arbete med att underhålla hotellgästerna vid poolen och uppträda på kvällarna. På kuppen hade jag ju en sommarflört med chefen och det gjorde ju att jag fick veta ännu mer hur det är att arbeta och bo så som dom gör och det hotellet vi var på har jag ju varit på 2 gånger nu och det har blivit som mitt andra hem och jag vill knappt resa någon annanstans. Så varför inte söka en tjänst där för skojs skull och kanske bara arbeta under högsäsongen i 2 månader och inte hela 6 månader, vi får se :) Hade ju varit supermegadunder kul alltså, vilken upplevelse!


Underbara Pegasos World, Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0