Bedroom In My Heart

Sovrum eller rum som man ska sova i har alltid varit viktigt för mig. Det måste vara sov-vänligt, där man kan finna ro innan man somnar, ett ställe att se fram emot att ligga i och som man känner sig trygg och behaglig i. Det gör jag i mitt underbara stora sovrum i min lägenhet, särskilt nu efter att jag har fört över halva min garderob till den andra garderoben som tvn står på, ställt min smyckehängare i fönstret och hängt upp mina fina ljus i fönstrena som jag fick i present. På kvällen när endast dom två ljusen är tända så vill man inget annat än att gå in och lägga sig under täcket och bara njuta av den avkopplande atmosfären.



Nu ligger jag här bombtrött, ska slumra framför Vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0