Hard Work Work

Mamma kanske hade en poäng när hon sa att jag måste få ha ledigt åtminstonde En dag. Har jobbat i Floda varje morgon denna veckan och när jag kommit hem har jag knappt hunnit äta eller sova innan jag ska kila iväg till nästa jobb. Jag klagar absolut inte, det är kul att jobba men det hade varit skönt med ett par dagar då jag inte ens behöver titta på klockan utan sova hur länge som helst och göra precis vad jag vill.

Igår kom jag hem från sista dagen i Floda, grejade om min blogg (som ni ser) och då ringde min chef från Lekplayset och frågade om jag kunde komma och jobba, så där försvann min ledig eftermiddag/kväll. Men på kvällen drog jag upp till Sarah och Henric där det blev hemmagjort pizza och vin framför Idol.

Och gissa om det var skönt att sova ut idag? Wow, hade helt glömt av den känslan av att vakna utav sig själv. Om en timma börjar jag jobba och jag vet inte om det är skönt eller om jag bara vill sticka in en gaffel i ögat bara för att ha en bra anledning att inte behöva jobba tredje helgen i rad. Jag får överleva, det är pengar och det är det bästa jobbet jag haft hittills :) Ikväll kommer Smurf förbi och ska överraska mig med någon go mat, till det blir det väl film och girltalk :D

Nu ska jag ta en cigg och göra mig iordning. Puss på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0