I Have A New Love In My Life

Godkväll kära vänner!

Hoppas eran vecka har börjat bra, jag har varit ledig mån-tis vilket behövdes och idag så jobbade jag 12.45-19.15 + 45 minuter eftersom larmhelvetet på jobbet inte ville samarbeta så jag kom hem en aning senare än väntat, men väl hemma så gjorde jag lite mat och bänkade mig franför datorn för att överföra bilder och musik till min nya mobil (Min nya livskärlek) Igår tvättade jag och under tiden gjorde jag ärenden på stan och åkte även runt och jämförde priser på mobiler och det blev att jag köpte min älskade Samsung Galaxy S på delbetalning!


Isin´t she beautiful? :)

Dessutom är jag grymt nöjd med kameran och videokameran!

Mys från igår :)

På jobbet idag så testade jag min kameras underverk och eftersom min arbetsplats är otroligt färgglad så tyckte jag att det var ett bra ställe att prova på :)


Cafeét



Nu är klockan snart halv ett och det är nog dags att lägga sig och titta på S.A.T.C, är på dom sista avsnitten så undrar vad jag ska kolla på sen. Får väl bli Vänner som vanligt :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0