In The Crowd

Hej vänner! Har eran torsdag varit bra? Min startade halv sex imorse då jag började jobba 6.00 på Sörhaga, riktigt segt eftersom jag hade sovit lite och dåligt men jag överlevde. Sen åkte jag hem för att äta och sova i ca en timma innan det var dags att cykla ner till stan och möta upp Smurf. Det blev att fönstershoppa lite men för min del blev det faktiskt en jättefin halsduk från Gina (Visas på bild imorgon) och direkt efter det var det bara attg åka hem och göra sig iordning för mingelkvällen på Liseberg med jobbet.

När jag stod och sminka mig i myskläder så ringer min chef och frågar vart jag är, det var typ 1 timma kvar innan vi skulle åka tänkte jag men då hade hon smsat att vi skulle åka 17.45 men vi skulle åka 16.45 vilket gjorde att jag fick kasta på mig kläderna och sminket och hoppa in i bilen. Men väl framme i götet så blev det välkomstdrink, mingel och massa mat som man fick gå och provsmaka av på alla dessa bord från dessa beställningsföretag, vi var ganska mätta när vi kom ut.

Nu är jag hemma och efter städjobbet idag fick jag förfrågan om att ta ett städpass i Lerum imorgon så jag ska ta halv sex tåget tillsammans med Sve så vi ska städa ihop :) Efter det är det hem och sova snabbt som ögat innan jag hoppar över gatan till andra jobbet och ska försöka få 3 kalas som ska hållas samtidigt att fungera, puh.

Sovdags, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

jisses, vad du ligger i! men när pengarna kommer är det riktigt gött:)

2010-10-14 @ 21:52:31
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0