Kanelbullens dag

Så det är idag det ska lukta kanelbullar i hemmet som man sen ska vräka i sig med ett stort glas kall mjölk? I wish att jag hade tid för det idag eller någon dag överhuvudtaget. Att gå från 0-2 jobb och jobba aset av sig känns i kroppen ska jag säga.

Jag jobbade hela förra veckan, var ledig en dag och den bestod inte så mycket av ledighet. Har jobbat hela helgen och denna veckan ska jag dessutom ta tåget ill Floda varje morgon klockan halv sju för att sen åka hem, äta och sova och sen sticka till andra jobbet. Goa pengar efter ett tag men mamma börjar redan oroa sig för att jag ska bli utbränd, haha söta lilla beskyddande mamma!

I fredags var vi ju ute och kvällen började med att Smurf kom förbi mig lite innan föfesten hos Josefine och drack vin, sen mötte vi upp lite vänner och drog hem till henne. På hotellet var det en lyckad kväll iaf, fast vi alla märker att vi börjar bli för gamla för åldersgränsen och för att vara uppe för sent, haha.Jag har en del bilder som kommer upp kanske imorgon när jag kommer hem från jobbet. Jag vill ha en ny mobil så att jag kan ta grymma bilder, nu för tiden har man ju knappast med sig sin kamera.

Var meningen att jag skulle lägga mig typ klockan nio idag men det blir aldrig som man planerat det, blev bjuden hem till Sarah på kvällsmat framför Top Model och New York fruar! Nu är det nanna kudde som gäller, ska upp klockan sex!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0