Nystädad lägenhet!

Tänk hur såpass bra man kan må tack vare en helstädad lägenhet från grund och botten! Efter storstädningen så tog jag och Chucky en promenad till Jocke och Emma för en liten söndagsvisit sen kom mamma och hämtade oss och då stack jag in till Maxi och storhandlade! När jag kom innanför dörren gjorde jag iordning köttfärspaj och sallad och till efterrätt blev det muffins och tacochips med salsasås framför Sex And The City!

Klockan är alldeles för mycket för mig egentligen men har ingen energi att lägga mig, ska upp klockan fem och det tar riktigt emot ska jag säga er, men sån tur är känns det enklare när man ska jobba med en god vän och få sig några skratt och då går tiden så mycket snabbare! :)

Sitter här med ansiktsmask framför tvn och blir stressad av klockan så jag antar att det är dags att lägga sig i dom rena sängkläderna och koppla av, ska absolut inte pressa mig själv att sova för det funkar aldrig. Men jag hoppas ni alla får en god nattsömn och njut av era timmar från kl 5.00 och framåt och tänk på mig då jag sitter på en cykel i kylan påväg mot station och ska städa åt sura sjuksköterskor, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0