S.A.T.C

Hej alla friska och sjuka! Hur mår nu? Här är det förkylning, hosta och halsont som gäller tyvärr, men har ändå jobbat och kämpat mig igenom dagarna med jobb och annat. Har jobbat i veckan på mina båda jobb, umgåtts med vänner och tagit det lugnt.

Helgen har bestått utav vin på Åkanten, jobb, 45-årsfest och mera jobb. Idag är det måndag, ny vecka och den börjar bra då jag idag är ledig och ligger just nu i sängen med tofflor på fossingarna framför Sex And The City. Jag har maraton-perioder bland alla mina boxar, det är alltid Vänner, Förhäxad eller SATC och jag tröttnar aldrig! Idag ska jag oavsett om jag är sjuk försöka ta tag i lite saker som att dammsuga min lilla lya, fixa med lite papper och ta en lååång promenad med Chucky, det kan både han och jag behöva.

Nu ska jag ut och ta en cigg och rasta lillen sen får vi se i vilken ordning och hur långsamt jag tar mig igenom min att göra-lista.


Us three at the cowboy-party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0