Stockholm It Is!

Spenderat den största dagen med Nathalie, vi tog äntligen tag i att ringa och boka vandrarhem i Stockholm för nästa helg och sen fixade vi tågresa till bra pris, så nu är det bara det roliga kvar: Att planera vad man ska ha med sig, packa och göra sig redo för en galen helg! :D Kommer bli så otroligt skönt att få komma iväg till en stad där man inte känner en människa, äta god mat, gå ut och dansa på Lobby, shoppa och bara koppla av!

Efter det fick jag stressa in till banken innan jobbet och väl på jobbet var det inte mycket att göra och Louise hade gjort det mesta så vi satt ner och planerade för helgen, sen kom min skrutt Noel och jag fick en puss^^
Nu är jag hemma och har fått några goa skratt tack vare en vän på telefon och nu ska jag ta tag i detta:


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-02 @ 08:57:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0