Tuesday Morning

När jag tror att jag ska få sova ut så vaknar jag automatiskt typ klockan nio, imorse vaknade jag klockan fem av att Chucky hoppade på mig, han borde förstå när det är hopp-tid och när det är sov-tid. Jag låg och blundade och bad om att han skulle lägga sig ner igen och tänkte "Snälla, säg att han inte behöver gå ut!" Sån tur var så tvingade jag honom att somna om och kl nio gick vi ut och efter det kunde jag inte somna om.

Om en halvtimma startar min tvättid, orkar verkligen inte men det måste göras. Halv tre börjar jag jobba till kvart över sju och efter det händer absolut nada. Men igårkväll när jag hade som tråkigast så kom Nathalie förbi med mat från hennes jobb på Musses och jag bjöd på vin som vi blandade med cola, blev godare då^^

Nä, nu ska jag maka mig upp ur sängen, slå av Vänner och ta på mig kläder, fast jag helst skulle vilja ligga kvar här tills jag börjar jobba! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0