V.Ä.N.N.E.R.

Första dagen hemma från jobbet, har så dåligt samvete eftersom jag jobbat hårt som en gris sen i början av september och ville hålla det så, så är lite besviken på mig själv men när kroppen säger ifrån får man lyssna. Jag vaknade halv sex och gick upp, kände att jag mådde fruktansvärt illa, skakade om händerna, hade ont i halsen och kände mig likblek så jag fick hoppa ner i varma sängen igen, vilket jag inte klagade för. Sov ut länge och mådde lite bättre när jag vaknade, sedan fick jag en illamåendeattack igen så det går väl upp och ner.

Har iaf inte flyttat mig från sängen än, utan ligger här med mina varma tofflor på framför Vänner, att ett program kan göra att man mår så mycket bättre och känner sig gladare, älskar det ♥ Min lilla mexikan kom precis hem efter två nätter hos majmor och jag har saknat honom ovanligt mycket, det är så tomt utan honom här hemma, nu ligger han här med mig och åmar sig och vill att man ska klia honom på magen! Resten av dagen ska vi fortsätta att ligga här, försöka få i mig något att äta och göra lite ärenden på nätet, sen ikväll ska jag till Hemmakväll och köpa godis och coca cola och möta upp Nathalie på hennes jobb för att sen cykla hem till henne och se film i värmen, vi ska låta våra små vovvar leka också :)


Nani och Chucky i solen efter en långpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0