13:e September 2010

Godmorgon! Det är måndag, en ny vecka och jag vaknar tidigt och sitter i varma sängen med datorn i knät. Hur har eran helg varit? Min har varit rätt så okej faktiskt, i fredags var jag med en vän, i lördags drack jag vin i Jockes nya lägenhet med han, Emma och Alex. Vi lyssnade på musik, tittade på gamla partybilder och skrattade tårar och i slutet spelade Jocke gitarr medans jag och Emma sjung. Igår hjälpte jag min kusin att ha hennes sons 5-årskalas med alla hans kompisar, självklart bara killar och självklart en hög ljudnivå.

Klockan är nu nio och om en stund kommer en vän förbi en stund på en kopp kaffe (Jag har äntligen fått en kaffekokare av min kusin så nu kan jag bjuda kaffegalna vänner på kaffe igen) och i eftermiddag ska jag göra lite ärenden.

Imorgon ska jag på kassakurs på mitt nya jobb på Lekplayset, ska bli himla intressant och kul! Ska också få träffa mian famtida kollegor, hoppas det är någon man kanske känner lite smått eller som man kommer komma överens med, men kul lär det nog bli!

Jag är dålig på att lägga upp bilder, jag vet! Men har faktisktg några bilder i kameran som är ett par veckor gamla så dom ska jag slänga upp här när jag får chansen, lovar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0