15 September 2010

Goddagens! Hur mår ni denna soliga/regniga afton? Det är onsdag och min födelsedag närmar sig och det ska bli fruktansvärt roligt. Jag och min vän Johanna ska ju ha fest tillsammans eftersom hon fyllde 20 i söndags, så vi slår våra födelsedagar och vänner ihop och har en dunderfest här hemma hos mig! På fredag ska vi träffas och kvällsshoppa lite gott att bjuda på och sätta oss ner och hitta något gott recept på någon go bål! Några förslag?

Idag startade min dag med en promenad med Sarah och hundarna, sedan åkte jag in till stan för lite ärenden och snart ska jag starta med maten. Min bror kom igårkväll och ska sova över här ett par nätter så jag ska göra lite mat lagom till han kommer från jobbet. Klockan åtta ikväll ska jag på personalmöte på Lekplayset, missar tyvärr Idol då men reprisen går ju senare på kvällen märkte vi igår så kanske håller mig uppe tills det börjar. Är iaf klar för idag när det gäller ärenden, diskning, städning och andra ansvar så ska bara ta det lugnt här hemma innan jag går till jobbet som ligger tvärs över gatan, sköönt!

Puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0