23 September 2010

Hej alla! Long time no see, men har varit ganska upptagen sen helgen fram till nu. Men det ska bli skärpning på det nu, måste ju faktiskt ta mig tid och blogga av mig lite!

Har ni haft det bra? Jag har haft det super, i helgen fyllde jag år och jag och Johanna hade fest tillsammans då hon fyllde förra veckan. I fredags (dagen innan) så kom hem hon hem till mig efter jobbet, vi stack till Maxi och handlade in allt för festen, sen när vi kom hem satte vi oss med ansiktsmask och fotbad framför en skräckfilm.




Dagen efter så stack jag och Johanna in till stan för att köpa alkohol till våran supergoda välkomstdrink.
Sen kom vi på att vi måste köpa en varsin present till varann sp vi spred ut oss och köpte presenter innan vi drog hem till mig och gjorde oss iordning. Sen när vi öppnade presenterna hände det som vi skrattade åt innan om det skulle hända, vi köpte samma sak till varandra :D


Såhär välkomnade vi våra vänner!

Puss på er mina flickor!

Jag och födelsedagsbarnet nr2.

Am I 21?!

Presentöppning

Mina tjejer

Jag blev bjuden på dans!

Paaarty!



Kul att vakna upp till.

Tack alla för en grym kväll, ni anar inte vad ni betyder för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0