30 September 2010

Ja, då har hösten kommit, det räcker att bara sticka ut fingret utanför fönstret och känna kylan. Det gäller att hänga in alla sommarjackor och ut med dom tjocka och osmidiga vinterjackorna och gå igenom ännu en -20 vinter.

Veckan har varit full av jobb, skulle varit ledig igår och idag men jag fick hoppa in 2 timmar igår så idag är min enda lediga dag, sen jobar jag fre-lö-sön. Men det blir inte bara jobb, imorgon ska jag unna mig själv en utekväll med mina bästa vänner efter några veckor som varit fullspäckade av en massa måsten. Igår fick jag städat min lägenhet vilket känns otroligt skönt. Jag har tre fullknökade garderober av inslängda kläder och en fin tom garderob som tv:n står på så jag tog tag i mig själv och organiserade och det blev kanonbra, fick till och med en tom hylla över. Jag passade även på att hänga upp mina smycken på min smyckehängare som jag fick i present (ska ta kort på alla mina presenter) Sen blev det att damma, dammsuga och göra rent hos fisken.

Jobbade mellan 17-19 för chefen skulle iväg och när jag kom så gick verkligen Alla gäster så jag stod där med ett tomt lekland och undrade om jag skulle leka eller städa, tyvärr fick det bli städa så jag storstädade hela skiten! När jag kom hem så åt jag sallad med mama framför Idol.

Nu ska jag ta en promenad med Sarah och sen ska jag nog gå till jobbet och sätta mig med lite papper, känner för att sitta någonannanstans än hemma idag.


På med såna här kläder snart då, brrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0