6 September 2010

Hej vänner!

Hade ni en bra söndagskväll igår? Min var helt perfekt, mötte Sve utanför bion och tog en cigg innan vi begav oss in med 3D glasögonen. Toy story 3 var gryyyym, vi ville se den en gång till så fort vi kom ut. Den ska jag bara ha när den kommer ut på dvd, kanske t.o.m köper den på blu-ray... måste bara köpa en blu-ray först ;)
Efter bion tog jag en lång kvällspromenad med Sarah och vovvarna sen var det raka vägen hem till sängs.

Idag gick jag upp kl fem och gick ut med Chucky, det kändes ovant kan jag säga då det kändes som att man gick ut mitt i natten men när jag väl cyklade till jobbet så var det rätt skönt. Dagen gick skitbra, det var jättekul att gå med Sve och jag lärde mig mycket på bara en dag. Vi hann städa typ fyra områden/avdelningar vilket vi var nöjda med, en av områderna var Bårhuset *paus för reaktion*. Jag tyckte att det skulle bli skitkul medans Sve mådde dåligt, men vi skulle bara städa och gå ut då det inte var någon där, men självklart kommer det två män och skulle hämta två lik, så jag fick städa runt där kropparna låg för Sve vågade inte, jag har aldrig sett ett lik så jag har haft en händelsefull dag! Imorgon ska jag dock inte vara med henne som planerat då hon blev omplacerad till Lerum så jag får gå bredvid en annan tjej imorgon, men det ska nog gå bra.

Mamma åkte hem för en stund sen, jag har så fruktansvärd värk i fötterna så jag tog fram fotbadet med bubblor och massage och åt thaimat framför tvn. Men innan hon åkte så masserade hon mina fötter vilket behövdes till max! Klockan är halv nio men jag ska nog faktiskt lägga mig strax och bara koppla av framför någon bra serie tills jag somnar.

Vi hörs imorgon igen mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0