DON´T BOTHER.

Godkväll alla mina fina! En trött men glad Sarah som skriver (:

Hoppas ni haft en skön onsdag, min dag startade klockan fem då jag skulle infinna mig på jobbet kl sex, dag nr 3. Idag fick jag börja vara själv vilket inte var planerat då jag skule börja jobba ensam imorgon men det var lika bra att starta ensam idag, för jag har verkligen kommit in i arbetet och vet vad jag ska göra. Då kan jag också göra allt i min takt och organisera det på mitt sätt.

Jag jobbade över en halvtimma och när jag kom hem väntade mami och Chucky på mig, sen ville Nathalie och Karin ta en fika så jag drog ner till stan för lite Chailatte och fönstershopping. Sedan drog jag hem med en hyrfilm i väskan och åt hemmagjorda köttbullar med färsk pasta framför Ghost Whisperer.

Är så fruktansvärt trött så ska lägga mig under filten framför hyrfilmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0