En glad tjej!

Hej!

Haft en trevlig helg? Jag har jobbat lördag-söndag men har även haft lite tid för vänner och avkoppling. Jag måste bara säga att jag trivs som fisken i vattnet på jobbet. Har aldrig trivts så bra på ett arbete förut och dom jag jobbar med är ju bara så goa att man knappt vill gå från jobbet när man slutar. Det är jag och en tjej till som är dom enda fastanställda och jag trivs så himla bra med henne. Vi har mycket att göra men det är positiv stress för vi alla är nya och kan lika mycket och samarbetar och kan fråga varandra vad vi än undrar om. Det är skillnad än att man hoppar in på en arbetsplats där alla har arbetat hur länge som helst, har sina rutiner och man måste lära sig dom fort och alla känner alla redan, jag hatar känslan av att vara "den nya".

Slutade klockan ett och just nu ligger jag här med en filt framför idol-reprisen och försöker kurera mig eftersom jag vaknade upp imorse med täppt näsa, trodde att det halsonda var det enda jag skulle få för den försvann på två dagar och jag blev inte förkyld, men det fick jag svälja imorse. Idag är det Nathalies och Mattias förlovningsmiddag men jag sitter här och hoppar fram och tillbaka om jag ska gå med tanke på hur frusen jag är här i soffan.

Ska fixa lite på datorn sen ska jag nog lägga mig i ett varmt bad med hårinpackning och ansiktsmask, det behövs efter en tuff helg. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0