Många födelsedagsbarn i September

Hej på er!

Veckan är slut och det har hänt mycket denna veckan, vilket är roligt! Detta är min sista vecka då jag kommer vara sysslolös, sedan är det jobba som gäller och jag väntar även svar från det andra jobbet som jag var på intervju på igår, vilket gick riktigt bra så nu är det bara att hoppas på det bästa.

Jag kom hem för en stund sen från en promenad med Chucky, vi mötte upp Sarah och Gabriel här utanför och följde dom hem en bit innan vi vände hemåt. Ikväll ska jag tillbaka dit och äta middag och dricka vin med henne och Henric, ska bli himla roligt! Första dagen på 2,5 vecka som jag är hundledig också vilket ska bli lite skönt.

Jag kom på att det är väldigt många jag känner som fyller nu i September. Sve fyllde den 1:a, Ludde fyller idag, Johanna fyller den 12:e, Karro den 15:e och jag den 18:e. Jisses, det roligaste med denna födelsedagen är att jag och Johanna ska ha en födelsedagsfest tillsammans i år, hemma hos mig. Kommer bli helkul, imorse planerade vi lite men det är långt ifrån färdigplanerat.

Nu ska jag fortsätta att gosa med min lilla vovve dom sista timmarna han är här, han ska sova hos Majmor inatt och det kommer vara tyst här ikväll *snyft*. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0