September 18th is my day!

Hipp hipp hurra för mig som fyller 21 år idag, gammal som attan men jag är glad ändå! Det känns kul men samtidigt konstigt att passera 20års-gränsen. Idag har jag varit på stan med Nathalie sen jobbade jag 15-19. Efter det kom Johanna hem till mig, vi glodde lite på Idol innan vi drog till Maxi för att inhandla mat och partygrejer inför våran födelsedagsfest som är imorgon (idag...eller... ni fattar) och det ska bli så jävla roligt och lyckat!

Johanna drog hem precis, vi har tittat på skräckfilm medans vi satt med ansiktsmask och hade fötterna i bubblande fotbad^^ Hon är verkligen världens underbaraste tjej och jag är så glad som har träffat henne!

Dagens plan ser ut såhär:
1. Möta Johanna i stan för att gå till systemet kl 12.30
2. Vi drar hem till mig för att städa och göra iordning allt
3. Jocke kommer förbi för att fixa ljud
4. Duscha
5. Fixa med välkomstdrinkarna
6. Smink & hår
7. Partytime!

Jag är såå taggad, imorgon när jag vaknar ska jag sätta på världens partylåt och dansa mig upp ur sängen!
Nu blir det nog läggdags och glo på Vänner innan jag somnar, bilder från kvällen och andra dagar kommer upp inom kort.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0